Hoe werkt het?
We hebben een dedicated support portaal waar je tickets kan insturen, volgen en bekijken. Hiernaast beschrijven we alle recente releases op dit portaal een gaan we binnenkort alle informatie over het product beschrijven in de knowledgebase.
https://support.orangecubes.nl/portal/nl/home
Issues mailen mag ook gewoon naar support@orangecubes.nl
Reageren via de mail doen we ook niet moeilijk over. Alle mailcommunicatie wordt ook vastgelegd in de tickets.
Klanten zijn onze koningen, daarom beantwoorden we binnen 24 uur de tickets en proberen we zo snel mogelijk het probleem te achterhalen en de oplossing voor jullie te implementeren.
Hierbij kijken we verder dan onze oplossing, we controleren ook of inrichtingen in jullie AFAS omgeving ook goed staan. Zo werken we gericht aan een oplossing en helpen wij jou verder in plaats van een taak terug sturen.
Het kan altijd gebeuren, een leidinggevende keurt te laat goed en de medewerker is al geblokkeerd. De integratie geeft dan een foutmelding omdat de mutatie niet verwerkt kan worden.
Wij loggen deze fouten en benaderen klanten proactief om deze op te lossen. Zo heeft de eindgebruiker er nooit last van, hoeven beheerders niet steeds bezig te zijn met de applicatie en zorgen we er samen voor dat alles uiteindelijk netjes doorkomt.
Jouw aanvraag is ontvangen, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.